18 Lat doświadczenia
Od wielu lat, prowadzimy szkolenia sprzedażowe dla handlowców i menedżerów sprzedaży.
Wykwalifikowani i zmotywowani handlowcy są najważniejszym aktywem firmy, umożliwiającym jej stały rozwój.
W zespole sprzedażowym liczy się skuteczność, wynik, a nie tylko ilość wykonywanych telefonów, wysłanie ofert, czy przeprowadzenie spotkań.
Szkolenia zawsze dopasowujemy do konkretnych potrzeb uczestników i celów biznesowych firmy.
Chcesz zwiększyć sprzedaż w swojej Firmie? Dołączyć do grona najlepszych Handlowców?
Przyjdź do nas na szkolenie!
Podczas naszych szkoleń dowiesz się m.in.:
- jak pozyskać uwagę Klienta przy pierwszym kontakcie?
- jak zwiększyć ilość umawianych spotkań handlowych
- jak poradzić sobie z obiekcjami i wymówkami?
- jak zbudować pewność siebie i polubić telefonowanie ?
- jak przyśpieszyć podjęcie decyzji przez Klienta
- jak skutecznie negocjować
- jak skutecznie zamykać proces sprzedaży
- jak zarządzać zespołem sprzedażowym i egzekwować realizację planów sprzedażowych
Czego się dowiesz?
Podczas szkoleń zdobędziesz uporządkowaną wiedzę od praktyka sprzedaży. Pokażę Ci krok po kroku, jakie techniki i metody wykorzystywać na każdym etapie rozmowy z klientem. Dowiesz jak zwiększyć efektywność handlowców, motywować ich i sprawić, aby czerpali z tego satysfakcję osiągali lepsze wyniki!
Co nas wyróżnia?
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
Każde szkolenie jest tworzone indywidualnie na potrzeby firmy, na podstawie wcześniejszej analizy potrzeb szkoleniowych. W zależności od wymagań klienta, branży, sprzedawanego produktu, czy usługi przygotowywany jest program szkoleń.
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ
Na warsztatach przedstawiamy realne przykłady codziennych sytuacji zawodowych. W ten sposób dostarczamy bogaty pakiet gotowych rozwiązań do wdrożenia po szkoleniu.
PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIE
Szkolenia prowadzą praktycy z kilkunastoletnim stażem w sprzedaży i zarządzaniu: byli pracownicy Call Center, przedstawiciele handlowi, kadra zarządzająca, przedsiębiorcy.
Pomagamy w realizacji celów biznesowych
Na początku współpracy określamy jakie cele biznesowe Klient chce osiągnąć.
METODYKA PRACY
Podczas szkoleń wykorzystywane są różnorodne metody i narzędzia: np. ćwiczenia case study, gry szkoleniowe, rozmowy symulacyjne.
SPECJALIZACJA W SPRZEDAŻY
18 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, zarządzaniu zespołami sprzedażowymi.
CERTYFIKACJA UCZESTNIKÓW
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.