Jako Coach trener sprzedaży pomagam przedsiębiorcom i managerom zwiększyć sprzedaż w firmie, poprzez wdrożenie indywidualnego programu szkoleniowego dla handlowców ze skutecznej sprzedaży. Cykl warsztatów zawsze przygotowuję w odpowiedzi na zdiagnozowane wcześniej potrzeby klienta oraz uczestników szkolenia. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą konkretne umiejętności, dzięki którym Twoja Firma odnotuje wyższe przychody. Szkolenia sprzedażowe prowadzę w oparciu o 18 letnią praktykę.
Preferuje szkolenia w formie warsztatów, symulacji rozmów sprzedażowych, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość nauczyć się jak zbijać obiekcje, jak finalizować transakcję. Ćwiczenia indywidualne dostosowane do grupy docelowej oraz specyfiki branży.
Dodatkowym narzędziem, który stosuje w celu podniesienia efektywności działów sprzedaży jest coaching sprzedażowy i motywacyjny.
Poprzez Coaching pracuje nad osiąganiem indywidualnych celów (sprzedażowych, rozwoju kompetencji), co nie zawsze jest możliwe w przypadku szkoleń grupowych.

Szkolenia zamknięte organizowane są w siedzibie Firmy.
Program szkoleń precyzyjnie dopasowany do konkretnych potrzeb oraz profilu biznesowego Twojej działalności.

Przygotowanie:

  • Zapoznanie się z pełną ofertą oferowanych produktów i usług, modelem sprzedaży i dotychczasowymi działaniami marketingowo – sprzedażowymi w firmie.
  • Spotkanie z zespołem handlowców lub wywiad telefoniczny, ankieta on line – w celu zdiagnozowania potrzeb szkoleniowych.
  • Audyt działu sprzedaży i obsługi Klienta – przeprowadzony w siedzibie firmy (8-10h)
  • Odsłuch rozmów telefonicznych, przychodzących i wychodzących, z Klientami.
  • Obserwacja uczestnicząca w spotkaniach z Klientami.
  • Analiza każdego spotkania i rozmowy tel. pod kątem wykorzystania możliwości wywierania wpływu na klienta, szans sprzedażowych, negocjacji.
  • Przygotowanie indywidualnego programu szkoleniowego

ETAP I

  • Indywidualny program szkoleń przygotowany na podstawie wcześniejszej obserwacji, wywiadu, odsłuchu rozmów.
  • Trening kluczowych kompetencji wzmacniających rozmowy handlowe.
  • Szkolenie przeprowadzane w formie warsztatów, symulacji rozmów (budowanie dobrych relacji z Klientem, badanie potrzeb, zbijanie obiekcji, negocjacje)
  • Omawianie i eliminowanie popełnianych błędów w rozmowach.

ETAP II

  • Follow – up
  • W okresie miesiąca od zakończenia szkolenia głównego dodatkowe krótkie doszkolenie zespołu (grupowe 4-5h), z obszarów wymagających wdrożenia działań naprawczych.
  • Przełamywanie oporu i trening technik w praktyce, z omówieniem.
  • Wskazanie możliwych rozwiązań i dobrych praktyk.

ETAP III
Wsparcie po szkoleniowe (kontakt telefoniczny, e-mail) w okresie miesiąca od zakończenia szkolenia głównego.

Inne formy współpracy:

  • Cykliczne szkolenie/trening zespołowy lub indywidualny
  • Cykliczne doszkalanie zespołu – na sali szkoleniowej lub na stanowiskach pracy w celu podnoszenia wyników sprzedaży i wyrównywania poziomu kompetencji. (np. Kwartalnie) odsłuch i dokładna analiza rozmów + coaching, pomoc w opracowaniu skryptu rozmowy

Jeżeli szukasz wsparcia ze strony Trenera Sprzedaży skontaktuj się z nami! Dołącz do grona 10% najlepiej zarabiających sprzedawców!