Celem tego artykułu jest podanie ci pomysłów i technik, które będziesz mógł wykorzystać od zaraz, aby sprzedawać więcej i łatwiej.
Poznasz sposoby na to jak zwiększyć dwu, a nawet czterokrotnie swoja sprzedaż.

SUKCES ZALEŻY OD SPOSOBU MYŚLENIA

Za sukces lub porażkę w sprzedaży odpowiada w 100% mentalność danej osoby.

O zwycięskiej przewadze sprzedawcy decyduje, to co tkwi w jego umyśle.

Każdy z nas ma jakiś cel w życiu – lepiej lub gorzej sprecyzowany, tylko pytanie? Czy dążymy do niego konsekwentnie, planowo i z determinacją?
Czy staramy się zbliżać do tego celu każdego dnia?

Zastanów się dokładnie, co chcesz osiągnąć, a następnie zaplanuj najlepszą drogę do osiągnięcia tego celu!
Bądź zdeterminowany i kontynuuj działania mimo przeszkód, które się pojawią.

W sprzedaży jest tak samo jak w życiu ważna jest samodyscyplina i wytrwałość w dążeniu do określonych celów.
Cechą człowieka sukcesu nie jest to, że upada ale potrafi się znowu podnieść!

Umiejętność sprzedaży jest kluczowym czynnikiem decydującym o tym, czy firma osiągnie sukces czy poniesie porażkę. To najcenniejsza kompetencją umożliwiająca osiągniecie sukcesu, każda inna kompetencje można uzyskać poprzez zaangażowanie innych osób do pomocy.
Umiejętność sprzedaży przekłada się na wysokie dochody i poczucie bezpieczeństwa w pracy.
Zapotrzebowanie na najlepszych handlowców będzie zawsze duże. Jeżeli osiągniesz doskonałość w procesie sprzedaży będziesz w stanie zrealizować każdy cel jaki sobie założysz.

Sprzedaż daje nam nieograniczone możliwości. Jeśli jesteś dobrze przeszkolony, masz odpowiednie umiejętności i sprzedajesz dobry produkt nie ma czegoś takiego jak górna granica zarobków.
Sprzedawać może zacząć każdy – trzeba tylko chcieć!

PAMIĘTAJ – JESTEŚ WAŻNY !

Handlowcy należą do najważniejszych ludzi w firmie, bez sprzedaży upadają nawet największe i firmy. Jako handlowiec jesteś siła napędową firmy.

Poniżej kilka wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż:

– NIE BÓJ SIĘ PROWADZIĆ ROZMÓW KLIENTAMI – Odrzucenia nie traktuj osobiście!
Kiedy Klient mówi”nie”, nie odmawia Tobie jako człowiekowi. Po prostu mówi “nie” Twojej ofercie, prezentacji. Taka odmowa nie jest wymierzona personalnie w Ciebie. Kiedy zrozumiesz, że odrzucenie nie jest kwestią osobistą, przestaniesz się tym przejmować i zaczniesz podchodzić do tego z dystansem. Im więcej razy usłyszysz „NIE”, tym szybciej przestaniesz się bać! Przy pierwszych 100 telefonach nie skupiaj się na wynikach sprzedaży – zadbaj o to, żeby udało Ci się porozmawiać z jak największą liczbą Klientów.

– PLANOWANIE – Planuj, wyznaczaj cele! Planowanie poprawi Twoje wyniki. Sama czynność zapisania czy też zaprogramowania celów w Twojej podświadomości zbliża Cię do osiągnięcia celu.

– ZADBAJ O DOBRE RELACJE – Klienci kupują od tych sprzedawców, z którymi fajnie się im rozmawia! Spraw, aby Twoja rozmowa była naturalna. Uśmiech na pewno Ci w tym pomoże! Nie czytaj skryptu – rozmawiaj z klientem tak, jakbyś chciał, żeby z Tobą ktoś tak rozmawiał.

– SŁUCHAJ KLIENTA – A NIE UDAWAJ, ŻE SŁUCHASZ!

– SPRZEDAWAJ WARTOŚCI – rozwiąż problem Klienta. Warunkiem sfinalizowania transakcji jest poczucie Klienta, że wartość jaką uzyskuje, jest o wiele wyższa od ceny, którą ma zapłacić.

– WAŻNE JEST TO JAK SIEBIE POSTRZEGASZ – co myślisz ,co czujesz i robisz. Powtarzaj “Potrafię to zrobić!” za każdym razem, jak dopadnie Cię obawa przed porażką lub odrzuceniem”

EMOCJE – Wszystkie decyzje zakupowe są emocjonalne. Kiedy masz dobre nastawienie, jesteś pewny siebie i żywisz entuzjazm do swojego produktu lub usługi, udziela się to potencjalnemu klientowi, jego nastawienie zmienia się na lepsze, a jego entuzjazm rośnie.

– NIE SKUPIAJ SIĘ NA CECHACH PRODUKTU, TYLKO NA KORZYŚCIACH – Klienta nie interesują cechy, interesuje go to co zyska kupując od Ciebie produkt albo usługę. Klient podczas rozmowy cały czas oczekuje odpowiedzi na pytanie “I co ja z tego będę miał? Co w tym jest dla mnie?”

– BĄDŹ SZYBSZY OD KONKURENCJI – nie czekaj, aż Klient sam się z Tobą skontaktuje, bo uprzedzi Cię konkurencja. Sprzedawca, który nie zamyka transakcji nie dostaje nic bez względu na to ile godzin poświęcił na próbę pozyskania Klientów.

– DOPILNUJ, ŻEBY KLIENT ZAPŁACIŁ CI ZA PRODUKT, KTÓRY MU SPRZEDAŁEŚ – Większość firm upada dlatego, że nie otrzymuje pieniędzy na czas od swoich Klientów. Dlatego warto pamiętać o tym, że zadaniem sprzedawcy jest nie tylko sprzedać, ale także dopilnowanie, aby Klient zapłacił za zakupiony produkt lub usługę.

– NAJWAŻNIEJSZA NIE JEST PIERWSZA SPRZEDAŻ, TYLKO NASTĘPNE – to one dowodzą, że wywiązałeś się ze swoich pierwotnych obietnic.

– UTRZYMAJ KLIENTA NA STAŁE – Jeśli udało Ci się doprowadzić do sprzedaży – klient zakupił twój produkt, to skup się na podtrzymaniu kontaktu.

– CZYTAJ KSIĄŻKI – Dobry handlowiec powinien czytać dużo książek o sprzedaży – najskuteczniejsi handlowcy zawarli w książkach swoje najlepsze techniki sprzedaży.

– SŁUCHAJ E-BOOKÓW NAJLEPSZYCH HANDLOWCÓW – najlepiej każdego dnia!

– UCZĘSZCZAJ NA SZKOLENIA, WARSZTATY – nikt nie rodzi się sprzedawcą. wszystkie umiejętności sprzedażowe można nabyć poprzez naukę. Cechy które zagwarantują ci ponadprzeciętna jakość życia jesteś w stanie rozwinąć dzięki ćwiczeniom i praktyce.

PODĄŻAJ ZA LIDERAMI – UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH!